dimecres, 10 d’octubre del 2012

BENVINGUTS!!!!...AMB UN PASTÍS DE MADUIXES!!




Aquest és el naixement del meu blog. Com tot naixement pot comportar uns primers moments difícils i em temo que...lents!

Però trobar una imatge per endolcir el tràngol no serà un problema tractant-se d'un espai dedicat a la meva afició per la cuina.

Doncs per començar la primera foto és la del meu pastís de maduixes, no té mal aspecte ,oi? ;P

INGREDIENTS

300 gr de maduixes
220 gr de sucre
250 gr de farina
4 ous
50 gr oli
mig iogurt natural o de maduixa
mitja culleradeta de canyella
sucre glas per a la decoració
1 sobre de llevat (tipus Royal)

Escalfem el forn a 180 graus.
Amb la meitat de maduixes i la batedira fem un liquat.
Batem els ous amb el  sucre fins que n'augmenti el volum . Afegim l'oli , la meitat del liquat de maduixes i el iogurt . Es torna a batre més lentament . Per últim s'afegeix la farina i el llevat i es barreja fins que la mescla sigui homogènia.
Feta la massa la posem al motlle untat amb mantega i una mica de farina . A sobre la massa i aboquem la resta del liquat i ho posem al forn mitja hora aproximadament.
Ho traiem del forn i posem el sucre glas per sobre i si volem unes maduixes de guarnició.

Personalment he fet el pastís amb sucre morè i no he provat de fer-lo amb iogurt de maduixa ...he pensat que potser quedaria molt dolç.

Vaig trobar la Recepta al blog Viviendo dejando vivir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada